Komp
Komp
Kto do kogo mówi
Skąd ministrant w sieci wie, o co się modlić i czego ludziom potrzeba
Posłuchaj:
Może się powtarzam, jednak napiszę kolejny raz: po drugiej stronie jest człowiek. Ekranu komputera czy smartfona, a nawet tego tekstu.
Szalenie ważne jest wiedzieć – mniej więcej – kim jest Twój Odbiorca, Czytelnik, Odwiedzający.
Ta miniseria skupia się na tworzeniu treści w sieci, tak byśmy nie SPAMowali, a faktycznie dostarczali jakość.
Dygresja: spam to po angielsku „mielonka” i oznacza treści niechciane. To ważna dygresja, bo zwraca uwagę na to, że SPAM to nie zawsze to, co niskiej jakości. To częściej to, co nas nie interesuje. Żeby nie SPAMować, musimy wiedzieć, kim jest nasz Odbiorca, by nasze treści nie były taką „mielonką”, w której jest wszystko. Czyli nic.
Dawid Radomski
trener dobrych zachowań w sieci